مبانی انتخاب پارتیشن دوجداره و تک جداره شیشه ای برای محیط کاری
نوشته شده توسط : eni

 

 
  

برای طراحی و انتخاب پارتیشن مناسب در محیط کاری، رعایت مبانی طراحی و معماری اداری و تجاری و همچنین احاطه به خدمات و سرویس جاری در آن محل میتواند ما را در رسیدن به طرحی ایده آل راهنمایی کرده و موجب کارایی بیشتر طرح اجرا شده گردد.

طراح همواره میبایست در نظر داشته باشد که هدف از طراحی برای محیط کار، افزایش راندمان خدمات و تولید و یا ایجاد بستری مناسب برای بالا بردن پرستیژ آن شرکت می باشد و در نهایت کمک به برندینگ سازمانی می نماید و راندمان هر شرکت تعریفی از رضایتمندی مشتریان، کارکنان و مالکان آن بوده و برندینگ که پکیجی از شیوه خدمات و تبلیغات بصری و خدمات جاری است را تحت تاثیر قرار میدهد. 
معماری محیط کارکنان و ساختمان هر شرکت نقش موثری در ایجاد جلوه بصری و همچنین معماری داخلی و تیغه چینی بوسیله دیوایدر ها و پارتیشن ها نقش تعیین کننده ای در سهولت ارتباط در محیط کاری دارند.
انتخاب پارتیشن مناسب از نظر فرم و رنگ و بکارگیری پارتیشن های دوجداره و تک جداره شیشه ای مناسب در همسان سازی فضای کاری نقش مهمی ایجاد مینماید. 

مبانی انتخاب پارتیشن دو جداره و تک جداره شیشه ای برای محیط کاری




:: برچسب‌ها: خرید پارتیشن اداری, خرید پارتیشن اداری آلومینیم, خریدار پارتیشن اداری, خریداینترنتی پارتیشن اداری, دکوراسیون و پارتیشن اداری, رنگ پارتیشن اداری, زیباترین پارتیشن اداری, ساخت پارتیشن اداری, شرکت های پارتیشن بندی اداری, شرکت پارتیشن اداری, طراحی پارتیشن اداری, طرح پارتیشن اداری, طرحهای پارتیشن اداری, عکس پارتیشن اداری, ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: